niedziela, 11 listopada 2012

Międzynarodowa wystawa psów rasowych w Kielcach.

Udało nam się wziąć udział w wystawie :) Precel prezentował się w klasie pośredniej (15-24 msc) na międzynarodowej wystawie psów rasowych w Kielcach. Udało nam się zająć 3-cią lokatę i zdobyć brązowy medal :) Precel otrzymał ocenę doskonałą. Mieliśmy jednak małe braki - Preclowi nie bardzo podobało się grzebanie mu w zębach, a ja zamiast poprawić jego pozycję to stałam i patrzałam co teraz ;) Była to nasza pierwsza wystawa i bardzo się cieszę, że się na niej znaleźliśmy, nie tylko ze względu na osiągnięcia, ale także, że mogłam zobaczyć jak to wszystko wygląda i nad czym jeszcze musimy popracować. Miałam wielkie wątpliwości czy Precel się będzie potrafił zachować mając wokół tyle psów. On jest bardzo towarzyski i lubi się z każdym przywitać ;) Na szczęście ku mojemu zaskoczeniu był bardzo grzeczny i ładnie chodził na ringówce nie zważając na rywali. Atmosfera była super i już planujemy kolejną wystawę w styczniu. Oprócz ćwiczeń z zębami musimy jeszcze popracować nad tuszą mojego brązowego medalisty, gdyż na tle innych mopsów Precel wyglądał jak chudzinka. Codziennie spala mnóstwo energii na wygłupach, a także na bieganiu z psimi kumplami i ze mną :) Tak więc ku Preclowej radości jego racje żywieniowe idą w górę!!! :D










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz