czwartek, 25 października 2012

Przynieś piłeczkę.

Postanowiłam nauczyć Precla komend "przynieś piłeczkę" i "przynieś misia". Dotychczas zawsze przynosił to co mu rzuciłam na komendę "przynieś". Teraz moim celem jest, aby rozróżnił te dwa przedmioty i przynosił je także gdy będą w spoczynku ;) W tym celu zakupiłam nową piłeczkę takiego rozmiaru, aby mops mógł ją uchwycić w swej wielkiej paszczy ;) Naukę zaczynamy w ten sposób, że rzucam jak zwykle tylko do komendy "przynieś" dołączyłam "piłeczkę". Na razie nie widać postępów, ale i tak jest świetna zabawa :)

"Pani woła - leceeeeeee!"


"Acha - z piłeczką!"


"Cholera! Chyba o czymś zapomniałem..."


"Kumam, kumam - trzeba wziąć piłeczkę."


"Kurde, kurde..."


"Już prawie..."


"Maaaaaaam!!!! Już Ci niosę piłeczkę!"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz